Jak sponsorować filtr Snapchata za pomocą Menedżera reklam?

Sponsor Filtr Snapchat jest ważną dźwignią dla marek, które chcą osiągnąć różne cele. Sponsorowane filtry Snapchata umożliwiają dotarcie do szerszej publiczności, ale także do konkretnych odbiorców w oparciu o kryteria demograficzne lub ośrodki zainteresowania. Oto kompletny przewodnik, który pomoże Ci sponsorować obiektyw Snapchata w aplikacji.

Krok 1: Połącz się z Lens Studio, aby zasponsorować filtr Snapchata

sponsoriser un filtre Snapchat, étape 1

Aby zasponsorować filtr Snapchata, należy zalogować się na stronie Lens Studio które jest oprogramowaniem używanym do tworzenia i publikowania wszystkich soczewek w aplikacji. Upewnij się, że logujesz się przy użyciu tych samych poświadczeń, co w przypadku konta Ads Manager. Jeśli logujesz się do Lens Studio po raz pierwszy, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby połączyć Lens Studio ze swoim kontem Snapchat.

Kontakt

Krok 2: Opublikuj filtr Snapchata w Lens Studio

sponsoriser un filtre snapchat, étape 2

Przed rozpoczęciem sponsorowania filtra Snapchata należy opublikować obiektyw, aby platforma mogła przeanalizować zawartość i ją zweryfikować. Aby to zrobić, należy otworzyć plik filtra w oprogramowaniu Lens Studio i kliknąć “Opublikuj obiektyw”.

Następnie wybierz opcję “Business Lens”, która pozwoli Ci powiązać ten filtr z Twoją marką oraz kontami Business Manager i Ads Manager Snapchata. Jeśli nie widzisz tej opcji, oznacza to, że nie jesteś zalogowany przy użyciu tych samych poświadczeń, co konto Ads Manager.

Następnie wystarczy wybrać organizację i konto Ads Manager, za pomocą którego chcesz zarządzać filtrem Snapchata. Bądź bardzo ostrożny z kontem Ads, ponieważ po opublikowaniu filtra nie możesz przenieść go na inne konto (chyba że powtórzysz wszystkie kroki).

Na koniec kliknij “Submit Lens” i drugi krok jest zakończony.

Chcesz stworzyć i sponsorować filtr Snapchata? Nasza agencja specjalizująca się w tworzeniu filtrów Snapchat zajmie się wszystkim! Wypełnij ten formularz a jeden z naszych ekspertów skontaktuje się z Tobą.

Krok 3: Przełącz filtr Snapchata do Menedżera reklam

Przed sfinalizowaniem i sponsorowaniem filtra Snapchata ważne jest, aby wiedzieć, że nie można go już modyfikować. Upewnij się więc, że wprowadziłeś wszystkie zmiany i kontrole przed kontynuowaniem. Aby sfinalizować wysyłanie obiektywu Snap do Menedżera reklam, filtr musi mieć status “Wymagane działanie”. Następnie kliknij “Finalize for Ads Manager” (niebieski przycisk) i postępuj zgodnie z instrukcjami.

sponsoriser un filtre snapchat sur ads manager, étape 3

Opis musi zawierać charakterystykę filtra, wyzwalaczy, treści itp. Im dokładniejszy opis, tym krótszy czas analizy. Zanim filtr Snapchata będzie mógł być sponsorowany, moderatorzy sprawdzają zawartość i potwierdzają, że jest ona zgodna z zasadami Snapchata i Lens Studio.

Dlatego film musi być jak najbardziej odpowiedni i pokazywać wszystkie funkcje filtra, aby moderatorzy mogli zrozumieć, jak działa Lens.

Krok 4: Sponsorowanie filtra Snapchata w Menedżerze reklam

Po zatwierdzeniu obiektywu Snapchat Lens przez moderatorów można przejść do konta reklamowego. Filtr będzie wówczas dostępny w sekcji “obiekt multimedialny” i może być używany w sekcji “Kreacja” w różnych kampaniach.

Następnie musisz utworzyć nową kampanię i wypełnić wszystkie niezbędne informacje, tak jak w przypadku każdej innej reklamy Snapchata, a następnie wybrać filtr, który chcesz sponsorować w obiekcie multimedialnym.