Strona internetowa i rzeczywistość rozszerzona: przyszłość sprzedaży

Rzeczywistość rozszerzona może być zintegrowana z wieloma mediami w celu poprawy marketingu i komunikacji. Dzięki rzeczywistości rozszerzonej na stronie internetowej można oferować treści o wysokiej jakości.

Konfigurator 3D

Rzeczywiście, pokazy na żywo były często wykorzystywane przez influencerów, zwłaszcza podczas konferencji. Subskrybenci mogli korzystać z rozrywki na żywo lub po prostu zadawać pytania influencerom. Podczas transmisji na żywo dana osoba mogła zaprosić do współpracy tylko jednego użytkownika. Stanowiło to ograniczenie tej funkcji, ponieważ dyskusje mogły być krótkie.

Konfigurator 3D umożliwia prezentację produktów w 3D pod każdym możliwym kątem na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej. Można również zintegrować narzędzie do dostosowywania, które umożliwia użytkownikom zmianę koloru, rozmiaru oraz dodawanie i usuwanie elementów. Daje to potencjalnym nabywcom dużą swobodę w dostosowywaniu się do potrzeb, a tym samym pozwala na lepszą wizualizację i zrozumienie produktów.

Kontakt

A co z rzeczywistością rozszerzoną?

Dzięki konfiguratorowi 3D można wyświetlić produkt w rzeczywistości rozszerzonej w dowolnym miejscu na stronie internetowej. Ten niewielki dodatek nie wymaga pobierania innej aplikacji, co ułatwia korzystanie z niego. Funkcja ta pozwala zobaczyć produkt w otoczeniu potencjalnego klienta i, na przykład, zwizualizować nową sofę w jego salonie.

Realizacja przedstawiona powyżej jest produktem oferowanym przez Aäsgard. Autorem tego projektu był Filter Maker. 

Ponadto narzędzie to może być wykorzystywane przez pracowników działu sprzedaży podczas spotkań z przyszłymi klientami w celu ułatwienia sprzedaży produktów. Jak już zrozumiałeś, integracja rzeczywistości rozszerzonej na Twoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych pozwala na dwie rzeczy 

  • Przyszłym nabywcom łatwiej będzie wyobrazić sobie siebie z nowym produktem, co usunie niektóre przeszkody w procesie zakupu.
  • Rozszerzona rzeczywistość zapewnia efekt „wow” i wartość dodaną, która pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji.