Zalety rozszerzonej rzeczywistości jako dźwigni konwersji na portalach społecznościowych
Snapchat wypuścił raport we współpracy z Ipsos Raport został oparty na próbie ponad 24 000 osób (w wieku 13-44 lat) na całym świecie, które na co dzień korzystają ze smartfonów i sieci społecznościowych, a które od lat używają rozszerzonej rzeczywistości (AR). Raport powstał w oparciu o próbę ponad 24 000 osób (w wieku od 13 do 44 lat) na całym świecie, które na co dzień korzystają ze smartfonów i sieci społecznościowych. Aby uzupełnić raport, przebadano 1000 pracowników firm, które już zintegrowały doświadczenie AR w swojej kampanii komunikacyjnej.
Dane dotyczące korzyści płynące z rozszerzonej rzeczywistości
Tutaj znajdziesz wszystkie dane dotyczące zalet rozszerzonej rzeczywistości jako dźwigni konwersji. Skupimy się zatem na. przymierzanie filtrów oraz filtry do wizualizacji 3D dla markowych produktów.
Opinie konsumentów o korzyściach płynących z rozszerzonej rzeczywistości
6 na 10 konsumentów uważa obecnie zakupy za główny powód korzystania z AR. Filtry nie są już filtrami rozrywkowymi, ale praktycznymi i użytecznymi narzędziami dla konsumentów.
79% konsumentów jest zainteresowanych przymierzaniem i wizualizacją 3D, aby wejść w interakcję z produktem i poznać jego rozmiar i wygląd. Rzeczywistość rozszerzona jest więc sposobem na uspokojenie konsumenta przed zakupem.
2 na 3 konsumentów uważa, że rzeczywistość rozszerzona w postaci przymierzania i wizualizacji 3D może sprawić, że proces zakupu będzie bardziej innowacyjny i ekscytujący.
94% konsumentów, którzy weszli w interakcję z doświadczeniem AR danego produktu, kupiło go. Oznacza to, że rzeczywistość rozszerzona w formie przymierzania to realna przewaga konwersyjna dla marek.
65% konsumentów zgadza się, że rzeczywistość rozszerzona upraszcza doświadczenie zakupowe.
Kontakt
Opinia o markach o korzyściach płynących z rozszerzonej rzeczywistości
4 na 5 firm, które wykorzystują rozszerzoną rzeczywistość do swoich produktów, twierdzi, że ta nowa technologia pomaga towarzyszyć i przekonywać nowych klientów podczas zakupu. Przymierzanie i wizualizacja produktu w 3D jest zaletą konwersji, ponieważ pozwala dotrzeć do konsumentów, którzy nie mogliby udać się do sklepów ze względu na ich lokalizację.
90% marek uważa, że AR pozwala im zaoferować szeroką gamę produktów, które konsumenci mogą wypróbować wirtualnie. Dzięki temu nie muszą już iść do sklepu, aby zobaczyć, jak dany produkt wygląda. Pozwala też wyróżnić produkty z tej samej gamy bez konieczności oferowania ich wszystkich w sklepie (zwłaszcza w przypadku produktów wielkogabarytowych).
3 na 5 marek e-commerce zgadza się, że rzeczywistość rozszerzona w sieciach społecznościowych jest ważną dźwignią w marketingu cyfrowym.