Zalety wirtualnego montażu w witrynie sklepowej

Wirtualne dopasowanie to nowe, potężne narzędzie dla marek chcących rozwijać się w cyfrowym świecie, ale nie jedyne. Oprócz filtry na portalach społecznościowych i aplikacje mobilne specjalizujące się w rzeczywistości rozszerzonej, możliwe jest również włączenie tej technologii do wirtualnych luster w witrynach sklepowych i sklepach. Dowiedz się więcej o tych zaletach i przypadku firmy Coach, która wykorzystała tę metodę w Nowym Jorku.

Zalety wirtualnych luster montażowych

Wirtualny montaż w witrynie sklepowej: oryginalne narzędzie

Wirtualne dopasowanie wykorzystuje technologię rzeczywistości rozszerzonej, która umożliwia nakładanie wirtualnych elementów na świat rzeczywisty. Umożliwia to stworzenie dowolnego rodzaju wciągającego doświadczenia, które pasuje do wizerunku i świata marki, poprzez dodanie zestawu i animacji na wierzchu wirtualnej przymiarki. W ten sposób osoby przymierzające wirtualne lustro mogą w ciągu kilku sekund przenieść się do Twojego świata i przymierzyć Twoje produkty, jednocześnie przenosząc się do wirtualnego świata.

Wzbudzi to ciekawość przechodniów, którzy idą ulicą z czymś oryginalnym. Będą oni bardziej skłonni zatrzymać się przed sklepem, aby przymierzyć wirtualną odzież oferowaną przez Twoją markę. Zabawny i wciągający aspekt tego doświadczenia sprawi, że więcej osób zatrzyma się przed witryną sklepu.

Wirtualna przymiarka w witrynie sklepowej: skuteczne narzędzie drive to store

Wirtualne przymierzalnie to dobry sposób na zachęcenie konsumentów do odwiedzenia sklepu. Oprócz zwiększania współczynnika konwersji, wirtualne lustro może być wykorzystywane do promowania nowych gam produktów lub kolekcji w sprzedaży w sklepie. Przechodnie będą bardziej skłonni wejść do sklepu, aby kupić produkty lub odkryć wszystkie produkty w sprzedaży. Jednak bardzo trudno jest przeanalizować wpływ tego wirtualnego lustra, ponieważ jest to fizyczne doświadczenie i nie mamy cyfrowego śledzenia, aby śledzić konsumenta.

Co więcej, nawet jeśli współczynnik konwersji nie jest śledzony, wirtualna oprawa wywiera również trwałe wrażenie i poprawia świadomość marki. Nawet jeśli nie wszyscy przechodnie, którzy zauważą wirtualne lustro, dokonają zakupu, nadal będą pamiętać o Twojej marce. Dzieje się tak, ponieważ doświadczenie jest wciągające i oryginalne, pozostawiając dobry obraz tego, czego doświadczyli, gdy wirtualnie wypróbowali Twoje produkty.

Kontakt

Przykład firmy Coach, która zintegrowała wirtualne dopasowanie z witryną swojego sklepu w Nowym Jorku

essayage virtuel dans une vitrine de coach à new york

Trener stworzyła wciągające wirtualne doświadczenie przymierzania w oknie swojego sklepu na Manhattanie. Przechodnie byli zapraszani do przymierzenia torebki, a animacje przenosiły ich do innego świata. Kolejne wirtualne lustro było dostępne wewnątrz sklepu, aby kontynuować doświadczenie i przymierzyć kilka innych torebek za pomocą tabletu. Technika ta jest genialnym posunięciem, ponieważ zachęca ludzi do wejścia do sklepu, nie zdając sobie z tego sprawy, aby kontynuować zabawę z wirtualnym lustrem.

Konsumenci byli całkowicie pochłonięci tym doświadczeniem i bawili się, ponieważ śledzenie było bardzo skuteczne, a stworzony wszechświat był bardzo dobrze zrealizowany.

Jak wyjaśniono powyżej, współczynnik konwersji jest niemożliwy do określenia w tego typu kampanii, ale według Zero10 liczba osób zatrzymujących się przed witryną podwoiła się, a ruch w sklepie wzrósł o 50% podczas kampanii.