Cele: Odmłodzenie wizerunku magazynu Ça m'intéresse
W celu dotarcia do młodszej grupy docelowej poprzez stworzenie wciągające doświadczenie Prisma Média chciała stworzyć kampanię, która łączyła magazyn drukowany Ça M’intéresse z filtrem Instagram.
Le brief
Z pomocą Kod QR wydrukowany na jednej ze stron magazynu W tym przypadku czytelnicy mogli uzyskać dostęp do filtra Instagram. Efektem tego był quiz wiedzy ogólnej z timerem i wynikiem uzyskanym przez daną osobę.
Aby uczynić ten filtr wirusowym, Prisma Média wyprodukowała informacja o tym filtrze poprzez różne aktywacje.
Kod QR
Dla magazynu papierowego, takiego jak Ça M’intéresse, kod QR jest najlepszym rozwiązaniem, aby dać szybki dostęp do filtra na Instagram.
Konkurs
Ustawić konkurs gier wokół filtra pozwala nazintensyfikowanie zaangażowania i jego widoczność szybko. Rzeczywiście, oprócz tego, że daje użytkownikom wyzwanie, motywuje ich do gry i dzielenia się nią w opowieści.
53K
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (historia, wideo, galeria efektów...).
4.8K
Otwarcia
Ilość razy, kiedy efekt został otwarty.
1.4K
Akcje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (historia, wiadomość...).