DKNY

Tworzenie kampanii 360°

Cele: Włączenie filtra do kampanii 360°

DKNY stworzyło kampanię 360 zatytułowaną „Today I Feel”. Oprócz tworzenia wysokiej jakości treści wideo i zdjęć, marka modowa chciała zintegrować filtr Snapchat i Instagram.

Brief

Stwórz losowy filtr, który oddaje atmosferę tej kampanii komunikacyjnej. Do wyglądu odpowiedzi dodawana jest również segmentacja.

Kontakt

Aktywacje filtrów

Aby jak najszerzej rozpowszechnić swoje filtry, DKNY wykorzystało kilka dźwigni.

dkny filtres instagram et snapchat

2 sieci społecznościowe

Wybór oferty filtr na Snapchat i Instagram pozwala DKNY na dotarcie do dużej i różnorodnej grupy odbiorców. Rzeczywiście, wiek społeczności na Snapchat jest młodszy niż na Instagram.

Kampania 360°

Włączenie filtra AR do kampanii reklamowej pozwoliło DKNY zaoferować spójność i treść bardzo się od siebie różnią.

dkny filtres instagram et snapchat
dkny campagne 360 today i feel
123K
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (historia, wideo, galeria efektów...).
5.7K
Otwarcia
Ilość razy, kiedy efekt został otwarty.
3.8K
Akcje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (historia, wiadomość...).
13-24 ans
Użytkownicy, których to dotyczy
Przedział wiekowy użytkowników, którzy widzieli filtr.
Logo-subway-client
yves-saint-laurent-logo
WIX
logo de l'ufc
Ford-logo-client
subway-logo-client
logo mac do
logo-pizza-hut-min
Logo-starbuckes-client
logo haagen dazs
logo-client-filtre-reseau-sociaux-nespresso
logo toyota client
logo kleenex couleur
logo dkny
logo de netflix - client de Filter Maker
logo des galeries lafayette