Cele: Aby aktywować nowy przepis na pizzę z limitowanej edycji
Aby wprowadzić na rynek nową, limitowaną pizzę „Hot Kick”, Pizza Hut chciała się komunikować w oryginalny sposób. Tę pizzę wymyślił Bosh, znany francuski raper. Aby to doświadczenie było wyjątkowe, na tę okazję zaprojektowano pudełko na pizzę. Ta kampania była nagrodzony Srebrnym TOP/COM na Grand Prix Konsument 2022.
Brief
Kiedy klient otrzymał swoją pizzę, musiał zeskanować kod QR widoczne na pudełku, aby rozpocząć eksperyment AR. Filtr planowany Bosh który rapował na pudełku po pizzy zamienionym w ring bokserski. Kilka animacji mogło być aktywowanych przez użytkownika poprzez klikanie na ikony.
Aby odnieść sukces w swojej kampanii komunikacyjnej, Pizza Hut wykorzystała dwie ważne dźwignie: kod QR oraz partnerstwo.
Kod QR
Kod QR umożliwił. łączenie cyfrowego i fizycznego aby doświadczenie klienta było zabawne i oryginalne. Dzięki tej dźwigni, to było bardzo łatwy dostęp do wystawy Bosh bez konieczności otwierania aplikacji.
Partnerstwo
W ramach uhonorowania francuski raper Pizza Hut wysłała młodzieńczy i przyjazny dla społeczności wizerunek. Dodatkowo, Bosh będąc znanym nazwiskiem sprawił, że kampania stała się bardziej wirusowa i dotarła do młodszych odbiorców.