Pizza Hut X Bosh

Strategia phigital

Cele: Aby aktywować nowy przepis na pizzę z limitowanej edycji

Aby wprowadzić na rynek nową, limitowaną pizzę „Hot Kick”, Pizza Hut chciała się komunikować w oryginalny sposób. Tę pizzę wymyślił Bosh, znany francuski raper. Aby to doświadczenie było wyjątkowe, na tę okazję zaprojektowano pudełko na pizzę. Ta kampania była nagrodzony Srebrnym TOP/COM na Grand Prix Konsument 2022.

Brief

Kiedy klient otrzymał swoją pizzę, musiał zeskanować kod QR widoczne na pudełku, aby rozpocząć eksperyment AR. Filtr planowany Bosh który rapował na pudełku po pizzy zamienionym w ring bokserski. Kilka animacji mogło być aktywowanych przez użytkownika poprzez klikanie na ikony.

Kontakt

Aktywacje filtrów

Aby odnieść sukces w swojej kampanii komunikacyjnej, Pizza Hut wykorzystała dwie ważne dźwignie: kod QR oraz partnerstwo.

niantic-réalité augmentée - WebAR - Rappeur - Pizza Hut -

Kod QR

Kod QR umożliwił. łączenie cyfrowego i fizycznego aby doświadczenie klienta było zabawne i oryginalne. Dzięki tej dźwigni, to było bardzo łatwy dostęp do wystawy Bosh bez konieczności otwierania aplikacji.

Partnerstwo

W ramach uhonorowania francuski raper Pizza Hut wysłała młodzieńczy i przyjazny dla społeczności wizerunek. Dodatkowo, Bosh będąc znanym nazwiskiem sprawił, że kampania stała się bardziej wirusowa i dotarła do młodszych odbiorców.

niantic-réalité augmentée - WebAR - Rappeur - Pizza Hut -
Bosh x Pizza Hut
13.9K
Widoki
360
Odsłony na dzień
+15%
Sprzedaż
Logo-subway-client
yves-saint-laurent-logo
WIX
logo de l'ufc
Ford-logo-client
subway-logo-client
logo mac do
logo-pizza-hut-min
Logo-starbuckes-client
logo haagen dazs
logo-client-filtre-reseau-sociaux-nespresso
logo toyota client
logo kleenex couleur
logo dkny
logo de netflix - client de Filter Maker
logo des galeries lafayette