Shiba Social Club stworzył NFT reprezentujące shibas. Celem tej kampanii komunikacyjnej byłoaby poszerzyć swoją grupę docelową i zaprezentować nową kolekcję shibas.
Krótki
Filtr z Instagrama miał na celu najpierw projekcję shiby NFT w tańcu 3D. Drugim filtrem był model 3D głowy shiby, który rzutował na głowę użytkownika.
Aby zapewnić sukces obu filtrów, Shiba Social Club wybrał konkretne aktywacje.
Modelowanie 3D
W przypadku NFT. Modelowanie 3D jest ważne w celu zapewnienia wysokiej jakości doświadczeń. Shiba jest przegubowa, dzięki czemu ruchy są płynne. i prawdziwe.
Dyskretny branding
Filtry Shiba Social Club na Instagramie mają bardzo mało elementów brandowych. W ten sposób użytkownicy są mniejsza niechęć do udostępniania swoich filmów.
239.3K
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (story, wideo, galeria efektów...).
33.9K
Otwarcia
Nombre de fois que l'effet a été ouvert.
3.4K
Akcje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (story, wiadomość...).
7.9K
Wykorzystuje
Liczba przypadków użycia filtra w rozmowie wideo (Messenger i Instagram)