Cele: uczczenie 20 lat istnienia Subway we Francji
Celem kampanii było. zbliżenie się do GenZ poprzez złamanie kodów. W tym celu, oprócz uruchomienia kolaboracje z innymi młodszymi markami, zaproponowali kilka konkursów na portalach społecznościowych, w tym jeden z udziałem Filtr na Instagram. Celem tego filtra było zdobycie rabatu w Deliveroo na kolejne zamówienie Subway.
Krótki
Filtr na Instagramie był m.in. Gra AR w którym użytkownik nie musiał nie ruszać się przez 20 sekund. Każde mrugnięcie okiem, ruch głową lub ustami odbierał punkty na wynik końcowy. Gdy skończyło się odliczanie, wynik był na 20.
Aby uczynić ten filtr wirusowym, Subway zrobił informacja o tym filtrze poprzez różne aktywacje.
Konkurs
Ustawić konkurs gier wokół filtra pozwala na zintensyfikowanie zaangażowania i jego widoczność szybko. Rzeczywiście, oprócz tego, że daje użytkownikom wyzwanie, motywuje ich do gry i dzielenia się nią w opowieści.
Influencerzy
Oprócz aktywacji filtra na Instagramie poprzez konkurs, Subway wykorzystał wpływ aby dotrzeć do dużej liczby użytkowników. W tej kampanii, kilku Youtuberów z Grey House użyło filtra w opowiadaniu.
230K
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (story, wideo, galeria efektów...).
55K
Otwarcia
Ilość razy, kiedy efekt został otwarty.
15.2K
Akcje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (story, wiadomość...).
13-24 lata
Użytkownicy, których to dotyczy
Grupa wiekowa, która najczęściej korzystała z filtra