UFC X Fitness Coach

Partnerstwo oparte na ambasadorzy.

Cele: informowanie o partnerstwie

Od czerwca 2021 roku Fitness Coach i UFC uruchomili m.in. nowe partnerstwo aby zyskać widoczność we Francji. Przy okazji walki dwóch ambasadorów Fitness Coach, Ciryl Gane i Francis Ngannou Obie firmy chciały w ten sposób uczcić swoje partnerstwo.

Brief

Filtr na Instagramie miał na celu zaangażowanie społeczności w walkę pomiędzy dwoma zawodnikami. Aby to zrobić, efekt miał picker, który pozwalał ludziom wybierać strony z różnymi animacjami.

Kontakt

Aktywacje filtrów

Aby ten filtr był angażujący, UFC i Fitness Coach zastosowali różne aktywacje.

stories instagram du jeu concours ufc fitness coach

Konkurs

Aby filtr stał się wirusowy, konkurencja jest bardzo skuteczną dźwignią. skuteczny. Rzeczywiście, podczas tej kampanii użytkownicy mogli wygrać 2 bilety na UFC 270, a także bilety lotnicze, aby tam pojechać. To był dobry sposób na zachęcić społeczność do umieszczenia filtra w opowiadaniu.

Ambasadorzy

Poprzez podkreślenie dwóch ambasadorów, Ciryl Gane i Francisa Ngannou, ta kampania komunikacyjna była w stanie oprzeć się na wspólnota dwóch dobrze wspieranych bojowników. Tak więc, oprócz łączenie społeczności Fitness Coach i UFC, dwie inne duże społeczności zostały dotknięte tą kampanią.

stories instagram du jeu concours ufc fitness coach
1.8M
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (historia, wideo, galeria efektów...).
16.3K
Otwarcia
Ilość razy, kiedy efekt został otwarty.
1.2K
Akcje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (historia, wiadomość...).
Logo-subway-client
yves-saint-laurent-logo
WIX
logo de l'ufc
Ford-logo-client
subway-logo-client
logo mac do
logo-pizza-hut-min
Logo-starbuckes-client
logo haagen dazs
logo-client-filtre-reseau-sociaux-nespresso
logo toyota client
logo kleenex couleur
logo dkny
logo de netflix - client de Filter Maker
logo des galeries lafayette