Od czerwca 2021 roku Fitness Coach i UFC uruchomili m.in. nowe partnerstwo aby zyskać widoczność we Francji. Przy okazji walki dwóch ambasadorów Fitness Coach, Ciryl Gane i Francis Ngannou Obie firmy chciały w ten sposób uczcić swoje partnerstwo.
Brief
Filtr na Instagramie miał na celu zaangażowanie społeczności w walkę pomiędzy dwoma zawodnikami. Aby to zrobić, efekt miał picker, który pozwalał ludziom wybierać strony z różnymi animacjami.
Aby ten filtr był angażujący, UFC i Fitness Coach zastosowali różne aktywacje.
Konkurs
Aby filtr stał się wirusowy, konkurencja jest bardzo skuteczną dźwignią. skuteczny. Rzeczywiście, podczas tej kampanii użytkownicy mogli wygrać 2 bilety na UFC 270, a także bilety lotnicze, aby tam pojechać. To był dobry sposób na zachęcić społeczność do umieszczenia filtra w opowiadaniu.
Ambasadorzy
Poprzez podkreślenie dwóch ambasadorów, Ciryl Gane i Francisa Ngannou, ta kampania komunikacyjna była w stanie oprzeć się na wspólnota dwóch dobrze wspieranych bojowników. Tak więc, oprócz łączenie społeczności Fitness Coach i UFC, dwie inne duże społeczności zostały dotknięte tą kampanią.
1.8M
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (historia, wideo, galeria efektów...).
16.3K
Otwarcia
Ilość razy, kiedy efekt został otwarty.
1.2K
Akcje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (historia, wiadomość...).