Różne media integrujące treści Augmented Reality
Sieci społeczne
Web AR
Zaoferuj swoim klientom wciągające doświadczenie rzeczywistości rozszerzonej, integrując ją bezpośrednio za pomocą skryptu na swojej stronie internetowej lub aplikacji mobilnej.
Visio & Stream
Kontakt
Towarzyszymy ci do...
Wybierz swój efekt rozszerzonej rzeczywistości
Filtry w sieciach społecznościowych można podzielić na 4 rodzaje. Można jednak wykorzystać cechy każdego z typów filtrów, aby stworzyć filtr, który będzie pasował do celów i marki użytkownika.
Osiąganie celów
Rzeczywistość rozszerzona może być wykorzystywana do realizacji różnych celów marketingowych i komunikacyjnych. Przed przystąpieniem do tworzenia filtra należy najpierw określić cel tego efektu, aby nie proponować treści wciągających, które mogą nie spodobać się użytkownikom. Wybraliśmy 3 cele, które mogą Ci pomóc.
Aktywacja filtra
Jakość wykonania efektu jest tak samo ważna jak aktywacje użyte do promowania powiązanego z nim filtra. Istnieje wiele organicznych i nieorganicznych sztuczek, które pozwalają zwiększyć liczbę udostępnień efektu, ale także liczbę wyświetleń filtra. Nasza agencja pomaga klientom od A do Z, proponując media i powiązane plany komunikacyjne w celu generowania UGC i uzyskania maksymalnego organicznego wglądu.
Często Zadawane Pytania
Jakie integracje są możliwe?
Tworzymy i integrujemy treści rzeczywistości rozszerzonej na różnych platformach: portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat), stronach internetowych (konfigurator 3D umożliwiający w wersji mobilnej dostęp do rozwiązań AR bez konieczności pobierania aplikacji) oraz wideokonferencjach i streamingu online (Hangout, Zoom, Teams, Skype, Twitch).
Ile to kosztuje?
Stawki zależą od briefu dostarczonego przez klienta. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o przesyłanie pomysłów za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Dlaczego warto korzystać z rzeczywistości rozszerzonej?
Rzeczywistość rozszerzona to technologia, która stale się rozwija. Oferuje ona firmom bardziej subtelny sposób wprowadzania użytkowników w świat marki. Bardziej zabawne i atrakcyjne niż tradycyjne treści, użytkownicy są bardziej skłonni do zabawy i łatwiej przekazują wizerunek Twojej marki.