Amazon Anywhere: pierwsza koncepcja sklepu w grze Peridot
Amazon uruchomił niedawno swój pierwszy wirtualny sklep w grze rzeczywistości rozszerzonej: Peridot. Sklep ten umożliwia graczom kupowanie produktów bezpośrednio w grze, bez konieczności opuszczania aplikacji.
Amazon Anywhere: nowa koncepcja Amazona umożliwiająca dopasowanie się do dowolnego miejsca
Amazon Anywhere to koncepcja, która pozwala konsumentom znaleźć produkty do kupienia bez opuszczania aplikacji, na której się znajdują. Amazon to gigant, który chce rozwijać się wszędzie i sprzedawać wszędzie. Ta koncepcja jest doskonałym sposobem na osiągnięcie tego celu, ponieważ można ją zintegrować z dowolną aplikacją, aby stworzyć wirtualny sklep w grze. Amazon Anywhere nie zatrzyma się na grach w aplikacjach mobilnych, ale ma na celu integrację z wirtualnymi światami, grami wideo i innymi rodzajami aplikacji mobilnych. Aby zapewnić zoptymalizowane doświadczenie zakupowe, użytkownicy będą musieli jedynie zalogować się za pomocą swoich danych logowania Amazon, a zakupy będą również kwalifikować się do korzyści wynikających z członkostwa Prime.
Pierwszy sklep w grze będzie dostępny na Peridot
Peridot to gra rzeczywistości rozszerzonej dostępna na wszystkie smartfony. Została uruchomiona 9 maja przez firmę Niantic, twórcę słynnej gry mobilnej Pokemon Go, która jest liderem w dziedzinie gier mobilnych wykorzystujących rzeczywistość rozszerzoną. Ta gra mobilna pozwala hodować stworki tak, jak w przypadku Tamagotchi, jednocześnie wykorzystując rzeczywistość rozszerzoną, aby zanurzyć się w świecie gry.
Amazon Anywhere pozwala graczom kupować merchandising (koszulki, pluszaki) bezpośrednio w aplikacji, dzięki czemu mogą szybko kupować gadżety, aby wspierać twórców i programistów. Koncepcja sklepu Amazon w grze jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, ale wkrótce może zostać wprowadzona na całym świecie.
Na razie możliwość oferowania korzyści graczom kupującym w sklepie Amazon jest wciąż w fazie rozwoju, ale opcja ta może wkrótce zostać uruchomiona, aby zachęcić użytkowników do zakupów w Amazon Anywhere.
Kontakt
Amazon Anywhere: początek nowej ery w handlu elektronicznym
Koncepcja Amazon Anywhere nie wzięła się znikąd. W ciągu ostatnich kilku lat byliśmy świadkami rozwoju funkcji zakupowych w sieciach społecznościowych, które pozwalają użytkownikom kupować bezpośrednio z aplikacji społecznościowej w markowych sklepach. Amazon chciał konkurować z tym wszystkim i uzyskać przewagę nad przyszłością, oferując interfejs, w którym można kupować fizyczne produkty w środowiskach wirtualnych.
“Do tej pory zakupy w wirtualnych światach ograniczały się do zakupu wirtualnej waluty i cyfrowych przedmiotów, bez łatwego sposobu na zakup fizycznych produktów. Chcemy to zmienić„wyjaśnia Amazon w komunikacie prasowym.
W rezultacie gigantowi Amazon bardzo łatwo będzie szybko ugruntować swoją pozycję w wielu aplikacjach i grach, nie mając obecnie żadnych realnych konkurentów.