Snapchat i jego DNA 100% w rzeczywistości rozszerzonej
Snapchat - sieć społecznościowa, która wciąż ewoluuje
Aplikacja Snapchat powstała w 2011 roku i została zaprojektowana przez studentów Uniwersytetu Stanforda w Kalifornii. Od razu odniósł wielki sukces i nadal się rozwija.
W 2015 r. mały duch postanowił wprowadzić na rynek Lens – filtry rzeczywistości rozszerzonej, których używa się bezpośrednio z aparatu smartfona lub tabletu. Należy zauważyć, że to właśnie Snapchat jako pierwszy zaoferował w sieciach społecznościowych możliwość korzystania z rzeczywistości rozszerzonej.
Sukces soczewek był błyskawiczny, dlatego Snapchat postanowił udostępnić wszystkim oprogramowanie do tworzenia efektów. Wybór ten pozwolił twórcom i markom na swobodę tworzenia specyficznych filtrów, a tym samym zaoferowanie użytkownikom większej liczby efektów.
Kontakt
Snapchat stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Obecnie każdego dnia 170 milionów użytkowników wysyła zdjęcia z filtrami rozszerzonej rzeczywistości. Firma wie, że AR może zrobić wiele rzeczy i że może przekształcić proste zdjęcie / wideo w prawdziwe doświadczenie wciągające doświadczenie.
Dlatego też Snapchat coraz więcej inwestuje w tę technologię, aby zoptymalizować jej funkcje lub opracować nowe.
Poniżej znajduje się lista nowych funkcji, które można znaleźć w aplikacji:
Lokalne soczewki Jest to funkcja, która wymagała wiele pracy ze strony zespołu technicznego Snapchata. Pozwala ona pomalować fasady niektórych ulic na różne kolory. Zaleta? Gdy tylko użytkownik doda farbę, wszyscy inni użytkownicy zobaczą ją bezpośrednio na filtrze. To rodzaj wyimaginowanego świata opartego na współpracy.
Snap ML Lens: Jest to system uczenia maszynowego, który jest swobodnie dostępny dla twórców Lens, umożliwiając im optymalizację śledzenia twarzy lub otoczenia. Daje to twórcom większą swobodę i zapewnia optymalną jakość dla użytkowników.
Projektem, który wymaga najwięcej czasu i inwestycji ze strony Snapchata, jest uruchomienie aplikacji okulary rzeczywistości rozszerzonej. Dwie pary inteligentnych okularów zostały już opublikowane przez sieć społecznościową, ale nie obejmują one AR. Mimo braku zainteresowania ze strony konsumentów firma nie ustaje w wysiłkach i kontynuuje badania, aby zaoferować inteligentne okulary, które będą zawierać rzeczywistość rozszerzoną.