Strona phygital 5 przykładów rynek w działaniachg
Co to jest phygital? Termin ten odnosi się do połączenia ze świata cyfrowego do świata fizycznego : phy(sical)(di)gital. Technika ta jest częścią podejścia omnichannelityOznacza to wykorzystanie kilku kanałów. Prawdą jest, że przy mnożeniu kanały dystrybucji oraz materiały komunikacyjnefirmy muszą się dostosować, aby móc oferować bogate doświadczenie klienta oraz atrakcyjna strona. Ponadto zwyczaje konsumpcyjne oraz zakup ulegają zmianie. Tak więc, dla zaspokajać potrzeby klientów, firmy dostosowują się do nich, oferując m.in. usługi dodatkowe. Ale jak wygląda rzeczywista realizacja idei phygital i co wprowadzają w życie dzisiejsze firmy? Powiemy Ci wszystko!
1) Wniosek i plakat reklamowy
Można je porównać Burger King do szefa działania marketingowe. Słynna sieć fast-foodów pęka w szwach od kreatywności, aby zawsze oferować innowacyjne i ekscytujące nowe koncepcje. Wśród różnych wdrożonych operacji firma wykorzystała w 2019 r. rzeczywistość rozszerzona do… „spalenia” swoich konkurentów, tak, dobrze słyszeliście!
Aby to osiągnąć, Burger King zintegrował w swojej aplikacji przycisk, który umożliwia przechwycenie i spalenie plakatu konkurenta. Ostatecznym celem jest zdobycie dla obecnych i potencjalnych konsumentów kuponu na darmowego whoppera. W rezultacie 500 tys. rozprowadzane są whoppery, i tylko jeden na konsumenta.
Kampania pod hasłem „Burn This Ad opiera się na silnym elemencie marki: ogniu. Został wprowadzony w Brazylii tylko po to, by promować nowe narzędzie technologiczne Burger King Express Zamówienie przedpremierowe i odbiór bez zbędnego czekania – idealne rozwiązanie!
W tej kampanii Burger King doskonale wykorzystał rzeczywistość rozszerzoną. Jest to możliwe dzięki połączeniu plakaty reklamowe i rozszerzonej rzeczywistości za pomocą aplikacji, że Burger King stworzył atrakcyjną i innowacyjną akcję phygitalną.
Kontakt
2) Katalog immersyjny
Strona katalog immersyjny jest coraz bardziej pożądanym narzędziem. Zarówno ze względu na łatwość obsługi, jak i na wyjątkowe wrażenia, jakie oferuje, wdrożenie tego typu katalogu jest korzystne dla marek. Konsumenci mogą po prostu wziąć swój smartfon lub tablet i obejrzeć produkty z katalogu w 3D. Technologia ta jest oparta na rzeczywistości rozszerzonej. Dzięki temu marki mogą zanurzyć konsumentów w swoim świecie i zabrać ich w podróż. To właśnie jest realizowane przez Jouéclub do swoich katalogów świątecznych. Ze swoim hasłem „Magia świąt Bożego Narodzenia nadchodzi do Twojego JouéClubu…” marka wyraźnie chce spełnić marzenia dzieci.
Jak to robią? Wystarczy zeskanować strony katalogu, aby uzyskać dostęp do kart produktów zabawek, animacji 3D, „gier”, które można podjąć, możliwości stworzenia listy prezentów, a nawet podzielenia się nią z rodziną, lub wzięcia udziału w poszukiwaniu skarbów Disneya: wiele funkcji, z których każda jest bardziej innowacyjna od poprzedniej. Tego typu katalogi immersyjne zacierają zatem granicę między światem realnym a wirtualnym: wyzwanie podjęte!
3) Reprezentacja 3D
Kryzys zdrowotny wywarł silny wpływ na handel elektroniczny i zwyczaje konsumentów. Wiele marek wykorzystało Covid jako okazję do zmiany wizerunku i zaoferowania komplementarnych usług fizycznych i cyfrowych: tak jest w szczególności w przypadku Lego !
Według grupy, Sprzedaż konsumencka w 2020 r. wzrosła o 21% w porównaniu z rokiem poprzednim. W rzeczywistości kryzys zdrowotny przyspieszył sprzedaż cegiełek, zwłaszcza przez Internet. Sprzedaż ta zrekompensowała zamknięcie sklepów fizycznych i pomogła uporać się z wieloma zmianami spowodowanymi kryzysem zdrowotnym.
Marka pragnie kontynuować ten sojusz między tym, co fizyczne, a tym, co cyfrowe, poprzez różne działania. W szczególności wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną w sklepach Lego Stores. Aby to osiągnąć, marka stworzyła „Digital Box”.powodując pojawienie się na ekranie zielonego koloru. Reprezentacja 3D wybranego przez klienta pudełka Lego. Wizualizacja produktu z wyprzedzeniem i wprowadzenie go w życie pozwala uspokojenie klienta na jego przyszły zakup.
4) Kiosk interaktywny w sklepie
Thunderstone to rynek, który umożliwia sklepom wielomarkowym upewnienie się, że ich klienci znajdą poszukiwany produkt, a marki nie przegapią już żadnej wyprzedaży!
W szczególności, marka utworzyła salon wystawowy w sklepie Decathlon w Limoges: iwyjątkowa inicjatywa zygotyczna która nigdy wcześniej nie została utworzona przez firmę. Ta przestrzeń 15 m2 zrzesza 7 francuskich marek sportowych kierujących się zasadami odpowiedzialności ekologicznej. Próbki przedmiotów, które nigdy nie były prezentowane przez Decathlon są udostępniane klientom w celu uzupełnienia asortymentu produktów sprzedawanych przez firmę.
Interaktywny terminal dostępny dla klientów jest połączony ze sklepami internetowymi marek. Dzięki temu klienci mogą bezpośrednio zamówić wybrany przez siebie produkt. Dzięki temu mają oni dostęp do całego katalogu marek prezentowanych w salonie. Dzięki temu rozwiązaniu można zoptymalizować przestrzeń, ponieważ nie ma ograniczeń w przechowywaniu, a zamówiony produkt jest wysyłany bezpośrednio do domu klienta.
To nowe porozumienie pozwala Decathlonowi na przyjęcie nowych marek do swojego grona, zwiększenie wielkości sprzedaży, a jednocześnie umożliwia markom pozyskanie nowego kanału dystrybucji.
5) Listy pocztowe
Obecnie, w dobie e-maili i masowej korespondencji, konieczne jest odkrywanie siebie na nowo, a w szczególności zachowywanie swoich relacje z klientami. Manuscry to firma, która oferuje wysyłanie kartki pisane odręcznie dla swoich klientów. Dla kampanie lojalnościowelub nawet nabycieWysłanie tego typu kartki naprawdę pozwala na personalizacja doświadczeń klientów. W ten sposób można znaleźć prawdziwą alternatywę dla poczty elektronicznej. autentyczne, spersonalizowane, a więc skuteczne.
W okresie świątecznym Filter Maker współpracował z Manuscry. Celem akcji było wysłanie kartki do naszych klientów, aby podziękować im za współpraca ustanowione, oraz zaufanie udzielane. W ten sposób na karcie znajduje się odręczna notatka, spersonalizowana dla klienta, oraz Kod QR na dole po prawej stronie.
Strona Kod QR jest dwuwymiarowym kodem kreskowym. Skanowane przez smartfony i tabletyUmożliwia ona przekierowanie użytkownika na stronę, na przykład witrynę internetową, w celu przekazania dodatkowych informacji.
Gdy klient zeskanuje kod QR, pojawia się filtr Instagrama z różnymi dynamicznymi elementami, aby podziękować pracownikom za zaufanie: idealny sposób na połączenie the mapa fizyczna oraz doświadczenia AR.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tworzenia filtrów itp. kontakt nasi eksperci.