Epic Games: projekt metaverse w fazie rozwoju
Wyścig do metaverse i jedna po drugiej marki umacniają swoją pozycję w tym nowym świecie. Ten fikcyjny wirtualny świat, będący w centrum zainteresowania rozwoju marek, pozwala im zaoferować klientom podróż w całkowicie wirtualnej przestrzeni: personalizację awatarów, unikalne doświadczenia, dostęp do NFT…. Istnieje zatem wiele możliwości, które należy wykorzystać. Dotyczy to w szczególności Epickie gry słynne amerykańskie studio zajmujące się tworzeniem i dystrybucją gier wideo, takich jak Fortnite na przykład.
Nowa współpraca
Na początku kwietnia grupa ogłosiła partnerstwo ze słynną marką cegieł Lego. To partnerstwo jest bardzo ważne dla obu grup. W istocie, chcą oni wspólnie ruszyć do przodu, aby zaoferować wciągające, angażujące i inspirujące doświadczenia cyfrowe dostępne dla dzieci w każdym wieku. Celem tej długoterminowej współpracy jest stworzenie bezpiecznego, a przede wszystkim przyjaznego dzieciom metawersum: „Grupa Lego od prawie stu lat zawładnęła wyobraźnią dzieci i dorosłych poprzez kreatywną zabawę. Cieszymy się, że wspólnie zbudujemy miejsce w metawersum, które będzie zabawne, rozrywkowe i przemyślane dla dzieci i ich rodzin.„- powiedział Tim Sweeney, założyciel i dyrektor generalny Epic Games.
To wyjątkowy duet, który uzupełnia się pod względem wiedzy i doświadczenia. Co więcej, są to dwaj główni gracze, którzy wiedzą, jak przemawiać do młodej publiczności: Epic Games z Fortnite, grą wideo, która jest bardzo popularna wśród młodych ludzi, oraz Lego dzięki adaptacji swoich klocków do gier wideo, takich jak niedawno wydana Lego Star Wars: The Skywalker Saga.
Po Lego przyszła kolej na Sony zainwestować 1 miliard dolarów w Epic Games. Obie grupy są przekonane, że ten projekt, polegający na oferowaniu doświadczeń cyfrowych w metawersum, okaże się wielkim sukcesem, zwłaszcza jeśli chodzi o ciągłość oferowanych obecnie gier.
Kontakt
Metaverse
Metawersum to wciąż niejasne dla wielu osób narzędzie, które można zaadaptować do wszystkich projektów: zarówno gier wideo, jak i filmów. Piaskownica zakupy, wystawy sztuki, spotkania…. Może więc przybierać różne formy. Chociaż kształt metaverse nie został jeszcze ogłoszony, z pewnością pozwoli dzieciom bawić się w bezpiecznym miejscu i przyczyni się do ich dobrego samopoczucia. Głównym zobowiązaniem jest tutaj ochrona najmłodszych dzieci przed środowiskiem cyfrowym, przy jednoczesnym zapewnieniu zabawnego i rozrywkowego metaverse. W rzeczywistości to cyfrowe doświadczenie rodzinne pozwoli dzieciom stać się prawdziwymi twórcami.
Aby to osiągnąć, w centrum projektu znalazły się trzy główne zagadnienia, które miały zapewnić ekscytującą, rozrywkową i bezpieczną przestrzeń cyfrową:
- Ochrona praw dziecka Priorytetem jest dobre samopoczucie i bezpieczeństwo
- Ochrona prywatności dzieci Interes dzieci jest najważniejszy
- Oferta narzędzi dla dzieci i dorosłych Kontrolowanie ich doświadczeń cyfrowych
Te trzy kluczowe zasady będą zatem zasadą przewodnią projektu, w szczególności poprzez SuperAwesome firma przejęta przez Epic Games i zapewniająca budowę bezpiecznego Internetu dla przyszłych pokoleń.
Dzięki współpracy z firmą Sony projekt powinien być skierowany do starszych odbiorców, a jednocześnie zachowywać wysoki poziom bezpieczeństwa. Co więcej, firma jest już obecna w świecie wirtualnej rzeczywistości, zwłaszcza dzięki zestawowi słuchawkowemu Playstation, co jest jej prawdziwym atutem. Sojusz tych trzech graczy naprawdę pomoże w rozwoju metawersum, a także ich wiedzy i umiejętności.
Ta nowa współpraca przybliża młodemu pokoleniu kwestie bezpieczeństwa i wykorzystania nowych technologii. Projekt realizowany przez Epic Games, Lego i Sony to obietnica wyjątkowych doświadczeń cyfrowych, które odpowiadają współczesnym wyzwaniom.