Epic Games: projekt metaverse w fazie rozwoju

Wyścig do metaverse i jedna po drugiej marki umacniają swoją pozycję w tym nowym świecie. Ten fikcyjny wirtualny świat, będący w centrum zainteresowania rozwoju marek, pozwala im zaoferować klientom podróż w całkowicie wirtualnej przestrzeni: personalizację awatarów, unikalne doświadczenia, dostęp do NFT…. Istnieje zatem wiele możliwości, które należy wykorzystać. Dotyczy to w szczególności Epickie gry słynne amerykańskie studio zajmujące się tworzeniem i dystrybucją gier wideo, takich jak Fortnite na przykład.

Nowa współpraca

lego epic games

Na początku kwietnia grupa ogłosiła partnerstwo ze słynną marką cegieł Lego. To partnerstwo jest bardzo ważne dla obu grup. W istocie, chcą oni wspólnie ruszyć do przodu, aby zaoferować wciągające, angażujące i inspirujące doświadczenia cyfrowe dostępne dla dzieci w każdym wieku. Celem tej długoterminowej współpracy jest stworzenie bezpiecznego, a przede wszystkim przyjaznego dzieciom metawersum: „Grupa Lego od prawie stu lat zawładnęła wyobraźnią dzieci i dorosłych poprzez kreatywną zabawę. Cieszymy się, że wspólnie zbudujemy miejsce w metawersum, które będzie zabawne, rozrywkowe i przemyślane dla dzieci i ich rodzin.„- powiedział Tim Sweeney, założyciel i dyrektor generalny Epic Games.

To wyjątkowy duet, który uzupełnia się pod względem wiedzy i doświadczenia. Co więcej, są to dwaj główni gracze, którzy wiedzą, jak przemawiać do młodej publiczności: Epic Games z Fortnite, grą wideo, która jest bardzo popularna wśród młodych ludzi, oraz Lego dzięki adaptacji swoich klocków do gier wideo, takich jak niedawno wydana Lego Star Wars: The Skywalker Saga.

Po Lego przyszła kolej na Sony zainwestować 1 miliard dolarów w Epic Games. Obie grupy są przekonane, że ten projekt, polegający na oferowaniu doświadczeń cyfrowych w metawersum, okaże się wielkim sukcesem, zwłaszcza jeśli chodzi o ciągłość oferowanych obecnie gier.

Kontakt

Metaverse

Metawersum to wciąż niejasne dla wielu osób narzędzie, które można zaadaptować do wszystkich projektów: zarówno gier wideo, jak i filmów. Piaskownica zakupy, wystawy sztuki, spotkania…. Może więc przybierać różne formy. Chociaż kształt metaverse nie został jeszcze ogłoszony, z pewnością pozwoli dzieciom bawić się w bezpiecznym miejscu i przyczyni się do ich dobrego samopoczucia. Głównym zobowiązaniem jest tutaj ochrona najmłodszych dzieci przed środowiskiem cyfrowym, przy jednoczesnym zapewnieniu zabawnego i rozrywkowego metaverse. W rzeczywistości to cyfrowe doświadczenie rodzinne pozwoli dzieciom stać się prawdziwymi twórcami. 

Aby to osiągnąć, w centrum projektu znalazły się trzy główne zagadnienia, które miały zapewnić ekscytującą, rozrywkową i bezpieczną przestrzeń cyfrową: 

  • Ochrona praw dziecka Priorytetem jest dobre samopoczucie i bezpieczeństwo
  • Ochrona prywatności dzieci Interes dzieci jest najważniejszy
  • Oferta narzędzi dla dzieci i dorosłych  Kontrolowanie ich doświadczeń cyfrowych 

Te trzy kluczowe zasady będą zatem zasadą przewodnią projektu, w szczególności poprzez SuperAwesome firma przejęta przez Epic Games i zapewniająca budowę bezpiecznego Internetu dla przyszłych pokoleń. 

sony epic games

Dzięki współpracy z firmą Sony projekt powinien być skierowany do starszych odbiorców, a jednocześnie zachowywać wysoki poziom bezpieczeństwa. Co więcej, firma jest już obecna w świecie wirtualnej rzeczywistości, zwłaszcza dzięki zestawowi słuchawkowemu Playstation, co jest jej prawdziwym atutem. Sojusz tych trzech graczy naprawdę pomoże w rozwoju metawersum, a także ich wiedzy i umiejętności.

Ta nowa współpraca przybliża młodemu pokoleniu kwestie bezpieczeństwa i wykorzystania nowych technologii. Projekt realizowany przez Epic Games, Lego i Sony to obietnica wyjątkowych doświadczeń cyfrowych, które odpowiadają współczesnym wyzwaniom.