Sklep z prezentami: nowy filtr Snapchat do przymierzania ubrań
Od czasu pandemii handel elektroniczny stał się jeszcze bardziej kultowy i niezbędny dla wszystkich. Sieci społecznościowe szybko uznały, że e-commerce to rynek, którego nie można przegapić. Zarówno Instagram, jak i Facebook zaproponowały rozwiązania umożliwiające markom wyświetlanie produktów na swoich kontach. Ale Snapchat nie jest daleko w tyle, koncentrując swoją strategię na rzeczywistości rozszerzonej, aby przekonwertować użytkowników za pomocą filtra do przymierzania.
Nowy filtr do przymierzania z serwisu Snapchat Giftshop
Niedawno, nowy Filtr Snapchat pojawiła się w aplikacji. Ten Lens jest niepodobny do żadnego innego, ponieważ pozwala na wirtualne przymierzanie ubrań i akcesoriów na sobie. Możesz więc przymierzyć sweter lub koszulkę za pomocą aparatu, a sterowanie głosowe jest również dostępne, aby zaoszczędzić Ci konieczności chodzenia tam i z powrotem do smartfona. Filtr ten oferuje produkty różnych marek jako katalog, aby pokazać skuteczność swojej technologii i być może wprowadzić użytkowników do przyszłego katalogu immersyjnego.
Oczywiście, filtr Snapchat nie jest jeszcze doskonały i można zauważyć pewne problemy z wymiarami i śledzeniem, ponieważ każdy telefon nie jest jeszcze odpowiednio wyposażony, aby zapewnić w pełni wciągające wrażenia. Co więcej, rzeczywistość rozszerzona jest technologią rozwijającą się i nie jest jeszcze dobrze rozwinięta, co nie pozwala na zaproponowanie idealnego filtra.
Kontakt
Filtr przymierzany - przyszłość Snapchat
Ten nowy filtr próbny nie jest pierwszą próbą Snapchat. Mały duch współpracował już m.in. z Prada i Farfetch aby wypróbować nowe produkty bezpośrednio w aplikacji. Użytkownik może poruszać się między różnymi produktami za pomocą ruchów ręki, co zapewnia wysokiej jakości wrażenia.
Chociaż przymierzanie na Snapchacie obejmuje tylko twarz i górną część ciała, możliwe, że w ciągu najbliższych kilku lat przymierzanie będzie dotyczyło całego ciała. Snapchat przejął niedawno firmę FitAnalytics, która pracuje nad cyfrową analizą wymiarów w celu dopasowania produktów i gromadzenia danych, aby sugerować użytkownikom produkty zgodnie z ich preferencjami.
Wszystko to sugeruje, że Snapchat chce rozwinąć przestrzeń e-commerce w sieci społecznościowej, aby zdominować ten rynek i uczynić swoją aplikację atrakcyjną zarówno dla konsumentów, jak i marek. Rzeczywiście, próba z rzeczywistością rozszerzoną dowiodła, że jej zastosowanie pozwala zwiększenie współczynnika konwersji ponieważ wypróbowanie produktów zmniejsza wątpliwości i zniechęca użytkowników do kupowania przez Internet.