Rozszerzona rzeczywistość w luksusowym handlu detalicznym

Rozszerzona rzeczywistość w luksusowym handlu detalicznym istnieje od wielu lat, ale stała się jeszcze bardziej popularna od czasu kryzysu Covid-19. Ze względu na ograniczenia w podróżowaniu i środki ostrożności w zakresie zdrowia, konieczne było, aby luksusowe marki nie zostały zapomniane przez klientów i nadal prosperowały.

Dior: luksus w rzeczywistości rozszerzonej

Filtr AR Makeup do makijażu 3D

Dior jest również znany z jakości swojego makijażu. Dlatego pod koniec 2019 roku luksusowa marka oferuje użytkownikom możliwość przetestowania makijażu z filtrem Makijaż AR. Efekty dotykają uniwersum marki, ze świetlistymi dżetami zintegrowanymi z twarzami użytkowników. Od tego czasu stworzono wiele innych filtrów, które są dostępne na Snapchacie i Instagramie.

Filtry rzeczywistości rozszerzonej na okres świąteczny

Na sezon świąteczny 2020 Dior opracował serię filtrów rzeczywistości rozszerzonej na Instagramie i Snapchacie. Filtry ujawniły LuminarieFiltr został stworzony przy użyciu kultowych dekoracji południowych Włoch, aby podkreślić nową kolekcję marki. Aktywując filtry, użytkownicy byli zanurzeni w tym włoskim wystroju i mogli promować paryski dom haute couture wśród swojej społeczności, udostępniając filtr w sieciach społecznościowych.

Wirtualna przymiarka najnowszych sneakersów

Dior uruchomił soczewkę przeznaczoną do wirtualnego przymierzania najnowszych sneakersów zaprojektowanych przez Kim Jones. Filtry do przymierzania, takie jak ten, są bardzo popularne w sieciach społecznościowych, zwłaszcza od czasu kryzysu Covid-19 i inflacji ropy naftowej. Dostępny na Snapchacie filtr Dior został również zaprojektowany w celu zwiększenia konwersji na stronie internetowej marki i zwiększenia sprzedaży.

Kontakt

Yves Saint Laurent promuje nowy produkt

Z tym filtrem rzeczywistości rozszerzonej, Yves Saint Laurent miała dwa cele: zwiększyć współczynnik konwersji sprzedaży nowej pomadki Slim Velvet Radical, ale także dać użytkownikom możliwość wirtualnego wypróbowania nowej kolekcji dzięki filtrowi. Przyjmując formę filtra próbnego, użytkownicy mogli wypróbować wszystkie odcienie bez konieczności udawania się do sklepu, oszczędzając pieniądze na podróżach i zmniejszając zanieczyszczenie środowiska.

Misja zakończyła się sukcesem dla luksusowej marki, która była w stanie zwiększyć swój współczynnik konwersji o 27% wraz z uruchomieniem filtra. Dzięki ponad 267 000 wyświetleń filtra, odcienie zostały przetestowane i odkryte przez wielu użytkowników.

Louis Vuitton: luksus w Twoim domu

Partnerstwo ze Snapchatem

louis vuitton luxe realite augmentee

Aby uczcić nową współpracę między Louis Vuitton i Yayoi Kasuma, Snapchat użycza swojej wiedzy w zakresie rzeczywistości rozszerzonej i tworzy filtr w kolorach kolekcji Yayoi Kasuma odzwierciedlonej na zabytkach Paryża i na całym świecie. W ten sposób użytkownicy Snapchata mogą podziwiać kultowy podpis Yayoi Kusamy ze swojego smartfona i promować luksusową markę Louis Vuitton na całym świecie.

Wyświetlanie obiektów 3D

Nie ma nic lepszego niż oglądanie designerskich mebli z domu. Louis Vuitton. To właśnie umożliwiła marka w swojej aplikacji z kolekcją Nomadic Objects. Klienci mogą korzystać ze swoich smartfonów, aby uruchomić doświadczenie, w którym meble pojawiają się w rzeczywistości rozszerzonej w ich domach.

Luksus w rozszerzonej rzeczywistości, styl Burberry

Aby promować swoją torbę Lola, Burberry nie szczędziło wydatków i zwróciło się ku rozszerzonej rzeczywistości. Uruchamiając aplikację, użytkownicy mogą zobaczyć torbę w rzeczywistym rozmiarze za pomocą smartfona i powiększyć szczegóły, aby ocenić jej jakość. Zespoły Burberry współpracowały z działem Vertebrae firmy Snap Inc, aby opracować tę funkcjonalność.

Współpraca Brown i Farfetch

brown luxe realite augmentee

Dzięki współpracy z Farfetch, Brown oferuje swoim klientom możliwość przymierzenia luksusowych zegarków w domu. Rzeczywistość rozszerzona sprawia, że wszystko jest możliwe i doskonale integruje się ze wszystkimi stronami internetowymi. Brown może więc bezpiecznie zaprezentować swoją nową kolekcję we współpracy z Farfetch.