Xiaomi wyświetla reklamę rozszerzonej rzeczywistości w Operze Paryskiej
Do końca listopada Xiaomi wyświetla reklamę w rzeczywistości rozszerzonej na jednej ze ścian budynku Opery Paryskiej.
Wciągające doświadczenie prezentujące nowy smartfon Xiaomi
Za pomocą kodu QR przechodnie są przekierowywani do aplikacji Snapchat, aby aktywować obiektyw. Gdy filtr zostanie uruchomiony, niebo wokół Opery zaciemni się, a z plakatu wyskoczy nowy smartfon Xiaomi 11T Pro z listą swoich funkcji. Później pojawi się ogromna ręka, która podniesie go i przybliży do ciebie, aby wciągające doświadczenie.
Kontakt
Jak firma Xiaomi stworzyła tę reklamę?
Jak wiadomo, rzeczywistość rozszerzona zaczyna odgrywać ważną rolę w marketingu marki.
W tym celu istnieje kilka kluczowych podmiotów, które umożliwiają markom oferowanie treści wykorzystujących rzeczywistość rozszerzoną. Snapchat, Instagram i Facebook to główne filary tego trendu, a każdy z tych portali społecznościowych robi wszystko, aby przyciągnąć marki. W tym przykładzie Xiaomi wybrało Snapchat z wielu powodów, między innymi dlatego, że jest to sieć społecznościowa, która oferuje użytkownikom najlepsze wrażenia związane z rzeczywistością rozszerzoną.
Aby stworzyć tę reklamę, budynek Opery Paryskiej i każdy element animacji musiał zostać wymodelowany w 3D. Następnie można było odkryć filtr Snapchat na dwa różne sposoby. Pierwszym z nich było rozpoznawanie obrazu, a drugim – kod QR. Wybierając drugą opcję, firma Xiaomi postawiła na bezpieczeństwo, ponieważ technologia rozpoznawania obrazu może czasami się zacinać lub nie działać, ponieważ jasność nie jest wystarczająco dobra lub smartfon nie jest wystarczająco wydajny.
Wrażenia te są następnie uruchamiane poprzez kodowanie i Oprogramowanie Lens Studio które Snapchat oferuje użytkownikom do tworzenia własnych filtrów.
Rzeczywistość rozszerzona dla tradycyjnej reklamy
Xiaomi pokazało potencjał tej technologii w zakresie marketingu. Widzimy, że reklama display może zostać zmodyfikowana w taki sposób, aby oferować wciągające treści i docierać do większej liczby użytkowników. Obecnie większość ludzi posiada smartfon, który umożliwia korzystanie z rzeczywistości rozszerzonej. Dzięki temu marki mogą rozszerzyć swoje możliwości w zakresie treści i zaoferować konsumentom bardziej wciągające i żywe doświadczenia.