Jeśli chodzi o promocję nowego produktu lub podniesienie profilu marki, rzeczywistość rozszerzona odgrywa kluczową rolę w kampanii marketingowej. strategia marketingowa. Filtry na TikTok to doskonały sposób na uzyskanie widoczności, ale zanim zaczniesz, ważne jest, aby określić jasne cele i dostosowane do marki. Lektura tego artykułu dostarczy ci wszystkich informacji potrzebnych do Znajdź pomysł na filtr TikTok który idealnie pasuje do Twoich celów.

Ukierunkowanie na cele zgodne z marką w celu opracowania pomysłu na filtr TikTok.

Od momentu uruchomienia we wrześniu 2016 r., TikTok szybko stał się najpopularniejszą siecią społecznościową na świecie. W 2023 r. na całym świecie będzie ponad miliard użytkowników miesięcznie, co stanowi wyjątkową okazję dla TikTok. wschodzące marki lub w poszukiwanie widoczności. Biorąc pod uwagę moc filtrów rzeczywistości rozszerzonej i TikTok, sensowne jest, aby marki Znajdź pomysł na filtr istotne i angażujące dla ich społeczności. Wiele znanych firm już zaryzykowało i uczyniło TikTok swoim nowym kanałem pozyskiwania marketingu, podczas gdy inne pozostają niechętne temu pomysłowi. Aby wymyślić oryginalny pomysł na filtr, zalecamy rozpoczęcie od ustalenia jasnych, precyzyjnych celów zgodnych z marką. Oto tylko kilka z nich:

Kontakt

Promocja: wymyślenie skutecznego pomysłu

Strona promocja wydarzenia lub produktu na TikTok jest bez wątpienia tym, co działa najlepiej. Istnieje kilka rodzajów filtrów TikTok, których można użyć do osiągnąć ten cel.

Filtr ruletkowy

Filtry ruletki na TikTok oferują możliwość wyświetlania przedmiotów całkowicie losowo. Filtry te dodają odrobinę oryginalności do oferowanych treści, a także skanują cały asortyment marki, tak jak zrobił to Adopt ze swoimi perfumami.

Filtr Try-On

Jeśli jesteś marką kosmetyczną lub tekstylną, filtry Try-On na TikTok są dla Ciebie! Nie tylko dają one użytkownikom możliwość wirtualnego wypróbowania Twoich produktów z domu, ale są również korzystne dla Twojej marki. Możesz zintegrować przyciski wezwania do działania z filtrem, aby zwiększyć sprzedaż na swojej stronie internetowej.

Filtr modelowania 3D

Podobnie jak wirtualne filtry montażowe, filtry modelowania 3D umożliwiają oglądanie produktu w rzeczywistym środowisku użytkownika. Tak jak w przypadku Nespresso, użytkownicy mogą podziwiać produkt pod każdym kątem i uzyskać wyobrażenie o tym, jak będzie wyglądał w ich własnym domu.

Zbliż się do swojej społeczności i bądź bardziej widoczny na TikTok

Algorytm TikTok oferuje markom możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców poprzez tworzenie atrakcyjna i oryginalna zawartość. Treści w rzeczywistości rozszerzonej utrzymują uwagę użytkowników pięć razy dłużej niż tradycyjne treści lub reklamy, więc łatwo jest przekazywać wartości, budować lojalność klientów i przyciągać nowych klientów za pomocą rzeczywistości rozszerzonej filtry rzeczywistości rozszerzonej na TikTok.

Filtry Animacja twarzy są doskonałym sposobem na osiągnięcie tego celu, zaprojektowanym w celu dodawania i animowania elementów na twarzy użytkownika. Elementy te mogą dostosowywać się do ruchów głowy użytkownika, mrugnięć oczu lub otwierania ust, pozostawiając wiele możliwości i czyniąc doświadczenie jeszcze bardziej zabawnym.

Porozmawiajmy o Drive To Store

Pewnie zastanawiasz się, jak przeprowadzić udaną kampanię Drive To Store. Mamy na to odpowiedź! Biorąc pod uwagę, że strategia ta jest bardzo popularna wśród marek, ważne jest, aby wprowadzać innowacje i wyróżniać się na tle konkurencji dzięki rozszerzonej rzeczywistości.

Filtry, które rzucają wyzwanie użytkownikom, są do tego idealne, możesz uruchomić konkurs i poprosić użytkowników o wzięcie udziału za pomocą filtra rzeczywistości rozszerzonej. To właśnie zrobiła marka Walkie Talkie w ramach procesu dodawania nowych funkcji do swojej aplikacji. W rezultacie wielu użytkowników odwiedziło aplikację, a liczba pobrań wzrosła.

Przepisy, których należy przestrzegać przed opublikowaniem filtra

Gratulacje, wpadłeś na pomysł na filtr! Teraz wystarczy go stworzyć i opublikować na TikTok. Ale bądź ostrożny, Należy przestrzegać kilku zasad przed rozpoczęciem. Po pierwsze, podobnie jak we wszystkich sieciach społecznościowych, szacunek dla innych jest najważniejszy. Dlatego filtr zawierający sceny nagości, wykorzystywania seksualnego lub promowania złośliwych organizacji nie będzie akceptowany. nie przyjęty do publikacji. Z technicznego punktu widzenia konieczne jest nadanie filtrom TikTok odrębnej nazwy, aby wyróżniały się na tle innych. Ponadto należy upewnić się, że rozmiar filtra nie przekracza limitu 5 Mb W przeciwnym razie nie zostanie on zaakceptowany przez organ publikacji filtrów.