Wszystko, co musisz wiedzieć o przymierzaniu / wirtualnej przymiarce
Co to jest definicja przymierzania?
Strona spróbować na to angielski termin, który tłumaczy się jako wirtualna oprawa. Definiuje się go jako wirtualnie przymierzać przedmioty dzięki rzeczywistość rozszerzona. Jest to technologia co pozwala na pozycjonowanie Element 3D przez jego ekran dzięki rozpoznawaniu i śledzeniu części ciała i przestrzeni. Istnieją dwa rodzaje wirtualnych przymiarek: przymierzalnia odzieży lub przymierzalnia ozdób.
Przymierzalnia odzieży
Ta wirtualna oprawa pozwala na rzutowanie odzieży lub akcesoriów na części ciała. Rzeczywiście, pozwala on na skanowanie i śledzenie części ciała, aby Nałożenie i dostosowanie Elementy 3D dzięki rozszerzonej rzeczywistości. W ten sposób można przymierzanie okularów lub makijażu praktycznie na twarzy, ale także swetry lub t-shirty.
Próba dla ozdoby
Ta próba pozwala na wizualizację obiektów w 3D w swoim środowisku z rozszerzoną rzeczywistością. Na przykład Ikea i Castorama oferują kilka swoich produktów do przymierzenia. wyobrażenie sobie mebla w pokoju dziennym lub ogród. Dzięki postępowi technologicznemu, ta wirtualna oprawa jest w stanie uwzględnić przestrzeń i zmierzyć część w celu zaprojektowania produktu w odpowiednich wymiarach.
Kontakt
Materiały do wypróbowania
Istnieją różne media, które mogą być wykorzystane do zapewnienia doświadczenia na próbę.
Smartfony i tablety
Są to najczęściej używane media do oferowania wirtualnej oprawy, ponieważ większość konsumentów je posiada. Umożliwiają zatem zaoferowanie tej funkcjonalności łatwo i szybko. Próba na smartfonach i tabletach odbywa się poprzez. czujniki kamery a na niektórych lidAR jest prawdziwą zaletą, aby mieć jakościowe doświadczenie.
Inteligentne lusterka
Strona inteligentne lusterka to po prostu lustra, które pozwalają na wyświetlanie ubrań i akcesoriów na osobę stojącą przed nimi. To właśnie to medium pozwala na najlepsze wypróbowanie, ponieważ nie jest ograniczone wielkością plików i liniami kodu. Rzeczywiście, na smartfonie, biorąc pod uwagę wielkość jego procesora, trudno jest tworzyć przymierzalnie jako sprawny niż z inteligentnym lustrem.
Okulary AR
Strona okulary do rozszerzonej rzeczywistości pozwalają na wyświetlanie wirtualnych elementów w otoczeniu dzięki okularom i zintegrowanym kamerom. Na razie jeszcze tak naprawdę nie działają, ponieważ wiele firm pracuje nad ich rozwojem, ale żadna z nich nie jest jeszcze konkretna. Jednak w przyszłości okulary AR pozwolą m.in. prawdziwe doświadczenie w przymierzaniu do dekoracji.
Przykłady prób na
Aby to zobrazować, oto kilka przykładów przymiarek, które pozwalają markom zaoferować unikalne doświadczenia.
Wypróbuj filtry na portalach społecznościowych
Na razie jest to. najlepszy sposób aby zaoferować próby, które są dostępne dla wszystkich. Rzeczywiście, prawie wszystkie sieci społecznościowe które oferują filtry, oferują również wirtualne oprawy. Snapchat jest liderem w dziedzinie „try on i oferuje wiele funkcji dla marek takich jak np. katalogi produktów do wypróbowania w AR oraz call-to-actions, które linkują bezpośrednio do strony produktu. Chociaż pliki nie powinny być zbyt duże, doświadczenie i jakość produktów 3D jest całkowicie uzasadniona.
Na przykład, zrobiliśmy próbę dla Galeries Lafayette na Snapchacie która pozwala przymierzyć buty poprzez wirtualną przymiarkę.
Sieć AR
Tym razem można zastosować wirtualne dopasowanie na stronie internetowej dzięki integracji kodu, który umożliwia integrację przymierza. Wielu sprzedawców internetowych korzysta z tej funkcji, ponieważ rozmiar pliku może być większy, a tym samym jakość produktów jest znacznie bardziej szczegółowa. Użytkownik nie musi więc opuszczać strony, jeśli jest na swoim smartfonie lub tablecie i może bezpośrednio wypróbuj produkt bez otwierania aplikacji.
Inteligentne lustra: przypadek użycia Amazona
Ten projekt została właśnie ukończona w Londynie. To nie jest zwykły salon fryzjerski, ponieważ zawiera rozszerzoną rzeczywistość. Rzeczywiście, lusterka integrują AR i pozwoli ci zobaczyć des teintes différentes sur ses propres cheveux. W ten sposób klient może wypróbować wiele kolorów przed podjęciem decyzji i może być pewien, że że wyjdzie zadowolony salonu fryzjerskiego.
Oprócz integracji rzeczywistości rozszerzonej w salonie fryzjerskim, klient może również wskazywać na produkty i widzieć bezpośrednio ich opis na ekranie. Następnie, jeśli dana osoba jest przekonana do produktu, może po prostu zeskanuj kod QR, aby dodać go bezpośrednio do koszyka.
Wpływ wirtualnej oprawy w decyzji zakupowej
Wzrost konwersji
Próba jest bardzo ważną dźwignią dla zwiększenie konwersji w internecie. Rzeczywiście, pozwala potencjalnemu klientowi być spokojnym o swój zakup. W ten sposób konsument będzie mógł spróbować i zwizualizować produkt tak, jakby go widział. w prawdziwym sklepie.
Kilka punktów kontaktowych z klientem
Dzięki różnym rodzajom wirtualnego montażu można osiągnąć szersza publiczność ze względu na możliwości. Rzeczywiście, marka może zaoferować doświadczenie wypróbowania na sieci społecznościowe ale także w sklep fizyczny.
Bardziej pozytywny wizerunek marki
Doświadczenia związane z wypróbowaniem są bardzo cenione przez użytkowników. Wynika to z. zabawne i innowacyjne funkcjonalność. Dzięki temu możliwe jest oferowanie treści wyjątkowy i zabawny Konsumenci, którzy są zmęczeni tradycyjnymi treściami (reklamy itp.).
Dziś próba w rozszerzonej rzeczywistości to. prawdziwa korzyść dla marek którzy z niej korzystają. Na stronie . Wytwórca filtrów mamy już przeprowadzone eksperymenty wirtualnego dopasowania dla główne marki. Nie wahaj się skontaktować z nami, aby uzyskać więcej informacji!