Towarzyszymy Ci w Tworzeniu filtrów na Instagram

Rozwijaj aktywacje i swoją treść marki dzięki naszej agencji/studiu Filtrów Instagram

Tworzymy Twoje Filtry Instagram w Rozszerzonej Rzeczywistości

Z naszą agencją Filter Maker możesz stworzyć swój filtr Instagram, który odzwierciedla twoją markę. Nasza agencja filtrów Instagram słucha cię i towarzyszy ci w tworzeniu efektu. Odkryj proces, który stosujemy dla naszych klientów.

Nasze Wsparcie

1 – Słuchanie Twoich celów

Omawiamy z Tobą cele i briefy dla filtru na Instagram.

2 – Tworzenie

Tworzymy niezbędne elementy i projekty zgodnie z Twoimi celami, oczekiwaniami i wizerunkiem marki.

3 – Publikacja

Po uzyskaniu Twojej zgody publikujemy Twój filtr na Twoim koncie Instagram.

4 – Podsumowanie

Na końcu kampanii analizujemy wyniki filtra Instagram, aby zaproponować jeszcze bardziej efektywną treść.

Kontakt

Tworzymy potężne filtry Instagram dla the wiodące marki i agencje na całym świecie. Eksperci są pod ręką, aby poprowadzić każdego klienta i zapewnić sukces jego celów komunikacyjnych.

Instagram: niezbędna platforma dla marek

Instagram to jedna z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych na świecie. Z ponad miliardem miesięcznych aktywnych użytkowników (MAU) i ponad 500 milionami opowieści publikowanych dziennie. Platforma stała się niezbędna dla komunikacji cyfrowej marek. Dzięki temu, można dotrzeć do wielu grup docelowych, szczególnie do osób w wieku 16-35 lat.

Każdego dnia ponad 200 milionów użytkowników Instagram ogląda treści związane z marką. Publikowane treści to zdjęcia/filmy publikowane w „feedzie”, w „stories” lub w „reels”. Ale na platformie można również publikować inne treści, takie jak treści marketingowe w rzeczywistości rozszerzonej, w tym słynne Filtry na Instagram.

Popularne filtry Instagram

logo-client-filtre-reseau-sociaux-kleenex

Zintegruj na twarzy użytkowników elementy 2D/3D i dodaj animacje oraz interakcje, aby filtr stał się wirusowy. Zabierz użytkowników w podróż do świata swojej marki.

logo-client-filtre-reseau-sociaux-redtag

Dzięki algorytmowi filtry mogą wyświetlać element w sposób całkowicie losowy. Ten filtr Instagram pozwala na tworzenie coraz bardziej oryginalnych i angażujących treści.

logo-client-filtre-reseau-sociaux-izipizi

Modelowanie i teksturowanie produktów w 3D w celu ich integracji w AR. Możemy dodać informacje lub animacje w AR. Przymierzenie jest bardzo ważnym narzędziem dla e-commerce’u.

logo-client-filtre-reseau-sociaux-scott

Dzięki rozpoznawaniu obrazów możemy poprawić i animować opakowania. Filtr Instagram odblokowuje śledzenie obrazu, które zmienia atmosferę pomieszczenia i ją ożywia.

logo-client-filtre-reseau-sociaux-unibail

Zapewnij swojej społeczności zabawne i rozrywkowe treści za pomocą gier AR! To świetny sposób na łatwe zaangażowanie swoich obserwujących i zapewnienie rozrywkowej treści.

Złota okazja dla marek!

Instagram jest trzecią najczęściej pobieraną aplikacją mobilną na świecie. Statystyki użytkowania są zdumiewające, a użytkownicy spędzają średnio 8,4 godziny miesięcznie w aplikacji.

Od 2015 roku Instagram stał się niezbędny dla wszystkich marketerów cyfrowych i menedżerów społeczności, niezależnie od branży, czy to B2B, czy B2C. ich cele są obecne na aplikacji. Wiedzieć, że 90% instagramowych kont śledzi przynajmniej jedną markę.

Filtry na Instagramie stają się m.in. element wyróżniający dla strategii marketingu cyfrowego i nadal łatwo jest wyróżniać się korzystających z tego typu treści. Zamiast płacić za reklamy na platformie, filtry pozwalają na wykorzystać społeczność marki aby promować swój filtr, to się nazywaUGC.

Nasza agencja filtrów na Instagram towarzyszy Ci w produkcji i dystrybucji Twojego filtru, aby upewnić się, że staje się wirusowy.

Różne cele

Treść Marki

Wykorzystaj filtr Instagram w kwestiach związanych z treściami marki. Wirusowość efektów pozwoli Ci na rozwinięcie Twojej reputacja i regularnie udzielaj się na platformach. Zabierz użytkowników w podróż do świata swojej marki.

Aktywacja

Rozszerzona rzeczywistość na Instagram to istotna treść, którą można wykorzystać do konkretnych aktywacji. Ustalenie strategii cyfrowej dla wprowadzenia filtra pozwala uzyskać ważne informacje.

Wprowadzenie Produktu

Możesz promować swoje produkty za pomocą filtrów na Instagram, na przykład korzystając z wizualizacji produktów w 3D (przymierzenie) w środowisku potencjalnego klienta, aby zwiększyć wskaźniki konwersji.

Promocja Wydarzenia

Zintegruj filtry na Instagram, aby promować swoje wydarzenia. Niezależnie od tego, czy chodzi o animację na miejscu, czy o zapowiedź wielkiego dnia, efekty Insta są istotnymi narzędziami w ramach strategii treści.

+ 1 MILIARD
Wygenerowane Wyświetlenia
+ 500 FILTRÓW
Stworzone dla Marek
+ 40 MILIONÓW
Udostępnienia w Story na Snapchat

Kompleksowa ekspertyza

Jako agencja filtrów Instagram, nasza wiedza obejmuje wszystkie niezbędne umiejętności, aby stworzyć filtr Instagram. Tworzymy elementy 2D/3D na podstawie wytycznych naszych klientów i animujemy je przy użyciu motion designu. Do części post-AR używamy oprogramowania takiego jak Adobe, Blender, Cinema 4D i After Effects. Aby importować i animować elementy, korzystamy z oprogramowania do edycji Facebooka i Instagrama. To oprogramowanie nazywa się Meta Spark AR. Granice oprogramowania są nieograniczone, ponieważ możemy kodować bezpośrednio w jego wnętrzu.

Jedynymi ograniczeniami technicznymi, z jakimi możemy się spotkać, są rozmiar końcowego pliku, który jest ograniczony do 4 MB.

Filtry Instagram: Bardziej Udostępniany Format

Filtry na Instagram są obecnie najbardziej popularnymi efektami rozszerzonej rzeczywistości. Platforma umożliwiła markom integrację filtrów rzeczywistości rozszerzonej jako treści promocyjne. Jest to format, który może być sponsorowany tak samo jak inne rodzaje treści, ale jest organicznie wirusowy.

Użytkownicy mediów społecznościowych, którzy korzystają z efektów marek, stają się ambasadorami i rekomendującymi firmę w swoich własnych sieciach. (UGC) Filtry mogą więc być bardzo skutecznym narzędziem do budowania lojalności klientów.

Nasza agencja filtrów Instagram współpracuje z markami, aby pomóc im w tworzeniu treści w rzeczywistości rozszerzonej, ale współpracujemy z nimi również przy tworzeniu konkretnych aktywacji, aby efekt miał rzeczywisty wpływ. większy zasięg na Instagram.

Indywidualne wsparcie

Wspieramy naszych klientów w dystrybucji filtrów na Instagram. Wyjściem są konkretne cele, wspólnie tworzymy briefing z naszymi klientami, aby upewnić się, że filtr na Instagram jest zgodny z ich strategią komunikacji cyfrowej. Po fazie produkcji towarzyszymy naszym klientom, aby filtr dotarł do jak najszerszej publiczności.

Na przykład, wprowadziliśmy call to action za pomocą kodów QR w centrach handlowych, które są powiązane z filtrami Instagram, aby wziąć udział w konkursach. Przeprowadziliśmy również kampanie influencerów dla niektórych projektów oraz wdrożyliśmy strategie paid media.

+ 30%
Zwiększona konwersja
5X
Więcej czasu na platformie
+ 20%
Interakcja z Twoimi treściami

Dlaczego warto skorzystać z agencji do stworzenia filtra na Instagram?

Filtr na Instagram bez wątpienia przynosi rozgłos kontu, które go opublikowało. Teraz, ekspertyza agencji zajmującej się filtrami na Instagram staje się ważne dla wyobrażenia sobie mechaniki filtrów Instagram. Nie wystarczy opublikować filtr na koncie marki na Instagram, aby efekt stał się wirusowy. Istnieją różne odpowiednie aktywacje promujące i zwiększające widoczność filtra Instagram, a rolą agencji jest wspieranie marek, aby efekt jak najlepiej spełniał cele klienta, niezależnie od tego, czy chodzi o wrażenia, użycie, konwersję itp.

Ponadto produkcja filtra na Instagram wymaga wielu umiejętności techniczne. Przede wszystkim kreatywnie do tworzenia zasobów 2D i 3D. Korzystamy również z oprogramowania do rzeczywistości rozszerzonej, aby integrować zasoby, animować je i tworzyć interakcje z rzeczywistością. W przypadku filtrów Instagram są one tworzone na platformie Spark AR, która jest platformą rzeczywistości rozszerzonej. Dlatego lepiej jest zlecić stworzenie filtra Instagram agencji, ponieważ wymaga to szerokiego zakresu wiedzy specjalistycznej, której zwykle nie można znaleźć w bardziej tradycyjnych agencjach.

W Filter Maker pracujemy z 75% naszych klientów na dłuższą metę. Rzadko zdarza się, żeby nasza agencja produkowała tylko pojedynczy efekt w rzeczywistości rozszerzonej. Dowodzi to trafności naszej wiedzy eksperckiej w tworzeniu filtrów na Instagramie.

Oferujemy również regularne raporty na temat statystyk filtrów na Instagram, które tworzymy. Nasza agencja wspiera wszystkich naszych klientów w zrozumieniu i interpretacji tych statystyk w oparciu o ich cele i model biznesowy.

Jak wybrać agencję do stworzenia filtra na Instagram?

Aby wybrać agencję do stworzenia swojego filtra na Instagram, należy wziąć pod uwagę różne parametry:

Budżet operacji: Niektóre agencje filtrów na Instagram nie działają według określonego budżetu. Wynika to często z wewnętrznych kosztów, takich jak zespoły produkujące filtry (programiści, modelarze 3D itp.), przestrzeń biurowa itp.

Portfolio agencji: W zależności od złożoności filtru na Instagramie niektóre agencje mają większe doświadczenie w produkcji filtrów. Jeśli filtr jest technicznie skomplikowany lub musi wspierać ambitną kampanię komunikacyjną, warto zwrócić się do doświadczonej agencji. W przypadku Filter Maker jest właśnie tak. Jesteśmy agencją numer jeden w tworzeniu filtrów na Instagram i współpracowaliśmy z największymi markami na świecie. Możesz znaleźć część naszych referencji w naszym portfolio.

Wiedza techniczna agencji zajmującej się filtrami Instagram: Większość tradycyjnych agencji zleca tworzenie i produkcję filtrów agencjom takim jak nasza, ponieważ nie posiadają one specjalistycznej wiedzy technicznej do tworzenia filtrów. Nasza agencja współpracuje bezpośrednio z największymi markami, a także z największymi międzynarodowymi agencjami.

FAQ

Filtr na Instagram to zawartość w rzeczywistość rozszerzona bezpośrednio zintegrowane z platformą Instagram. Użytkownicy sieci społecznościowej będą mogli je następnie wykorzystać w sekcji efektów, aby opublikować je w swojej historii lub w swoim felietonie.

Jest to treść, która jest coraz częściej wykorzystywana na całym świecie. Użytkownicy Instagram będą mogli integrować wirtualne elementy na swoich twarzach, na swoim ciele lub w swoim otoczeniu. Są to treści interaktywne i wciągające, które pozwalają na znacznie większe zaangażowanie niż treści tradycyjne.

Dla marek filtry na Instagram mogą służyć różnym celom. Bez względu na to, czy chodzi o treści marek czy konkretne aktywacje, filtry na Instagram mogą odpowiadać różnym celom komunikacyjnym. Niektóre przykłady celów komunikacyjnych, które można osiągnąć za pomocą filtrów na Instagram, to:

Działania zachęcające do wizyty w sklepie: Polega to na zachęcaniu użytkowników Instagram do odwiedzenia sklepów stacjonarnych poprzez integrację filtrów Instagram w kampanię, która obejmuje np. kody QR lub konkursy. Promowanie produktu lub wydarzenia: Poprzez realizację kampanii komunikacyjnych związanych z produktem lub wydarzeniem, możliwe jest ich promowanie za pomocą treści, które są o wiele bardziej angażujące niż tradycyjne treści. Zwiększanie konwersji: Efekty na Instagram mogą na przykład wyświetlać produkty w rozszerzonej rzeczywistości jako podgląd. Użytkownicy mogą w ten sposób wyświetlać produkty w swoim otoczeniu jeszcze przed ich rzeczywistym użyciem. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszymi ekspertami!

Czas produkcji filtra na Instagramie zależy od skomplikowania procesu produkcji. Może to zająć od 2 dni do 1 miesiąca. Należy również uwzględnić czas moderacji, który wynosi od 2 do 5 dni.

Aby uzyskać więcej informacji, możesskontaktować się z naszymi ekspertami!

Integracja filtra na Instagramie i Facebooku jest całkowicie możliwa w tym samym czasie. Należy zauważyć, że wykorzystanie i liczba wyświetleń efektów na Facebooku są mniej znaczące. Od niedawna możliwe jest również korzystanie z efektów zintegrowanych z Meta Spark Hub na Messengerze. Statystyki dotyczące korzystania z filtrów na Messengerze są dostępne w zakładce „Doświadczenia związane z połączeniami wideo”.

Podczas importu filtra na Spark AR Hub, platforma daje możliwość przesłania efektu jako efektu reklamowego. Po zakończonej moderacji, filtr będzie dostępny w Managerze reklam na Facebooku. Pozwala to markom na integrację filtra jako reklamy na różnych platformach. Są to treści oznaczone jako „sponsorowane”.

Meta Spark to oprogramowanie do rozszerzonej rzeczywistości, które umożliwia tworzenie filtrów na Facebook i Instagram. Jest to oprogramowanie typu open source, które umożliwia dowolnej agencji/twórcy/marki stworzenie własnego efektu rozszerzonej rzeczywistośc.

Meta Spark Hub to platforma umożliwiająca importowanie efektów na Instagram i Facebook. Każde konto Instagram powiązane z kontem Facebook będzie miało darmowy dostęp do tej platformy. Ponadto, za pośrednictwem tej platformy będzie można uzyskać dostęp do statystyk filtrów i efektów opublikowanych na Instagram i Facebook.

Na platformie Meta Spark Hub możliwe jest uzyskanie statystyk dotyczących interakcji efektu i widowni. W pierwszej kolejności należy określić żądany okres analiz w prawym górnym rogu ekranu. Domyślnie Meta Spark Hub będzie pokazywać dane z ostatnich 28 dni.

Dla interakcji:
– Liczba wyświetleń: Oznacza to liczbę razy, gdy efekt został wyświetlony na ekranie, czyli liczbę osób, które zobaczyły historię osoby używającej filtru.
– Liczba otwarć: To liczba użytkowników, którzy użyli efektu w aplikacji.
– Liczba przechwycień: Oznacza to liczbę osób, które użyły efektu, zapisując go na Facebooku lub Instagramie.
– Liczba zapisów: Liczba razy, gdy osoba po użyciu efektu zapisała go w swojej galerii.
– Liczba udostępnień: Oznacza to liczbę użytkowników, którzy udostępnili efekt w swojej historii lub przez wiadomość prywatną.

Dla odbiorców:
– Płeć użytkownika
– Zakres wiekowy
– Główne kraje

Polonais: – Algorytmy rozpoznawania: Jako agencja zajmująca się tworzeniem treści w rozszerzonej rzeczywistości, polegamy na możliwościach rozwoju ich platform. W szczególności na algorytmach rozpoznawania. Na przykład, Snapchat może rozpoznać stopy użytkowników, ale Facebook i Instagram nie.
– Rozmiar filtru: Aby aplikacja Instagram była przyjazna dla użytkownika, Instagram ogranicza rozmiar filtru, który będziemy przesyłać na ich platformę. Limit wynosi 4 MB dla całkowitego pliku (Asset + AR).
Dla ograniczeń moderacji:
Instagram i Facebook mają restrykcyjne zasady dotyczące tego, co można publikować jako filtr. Możesz znaleźć ich wytyczne tutaj. Główne punkty to:
– Brak statycznego tekstu ani logotypu.
– Brak linków ani CTA do zewnętrznych stron internetowych lub aplikacji, brak hashtagów.
– Brak treści obraźliwych lub nieodpowiednich dla młodej widowni (alkohol, tytoń, itp.).

Wskazuje się, że proces moderacji trwa od 2 do 5 dni. Empirycznie, zazwyczaj trwa to tylko kilka godzin. Jednak ważne jest, aby być przygotowanym, ponieważ mogą wystąpić problemy z importem, gdy efekt zawiera teksty lub logo. Algorytm Instagram czasami może wykrywać statyczny tekst, nawet jeśli tak nie jest.

Po stworzeniu filtru konieczne jest określenie dodatkowych cech na Meta Spark Hub. Takich jak:
– Nazwa efektu (maksymalnie 20 znaków, wliczając spacje)
– Film demonstracyjny
– Słowa kluczowe
– Miniatura
– Czas trwania dostępności efektu na Instagram

Filtr na Instagram będzie treścią zwiększonej rzeczywistości, którą stosujemy przed rozpoczęciem nagrywania historii lub Reelsów. GIF natomiast będzie nakładką i zostanie zintegrowany po nagraniu treści. Aby przesłać filtr na Instagram, należy skorzystać z platformy Meta Spark Hub. Natomiast dla GIFa należy skorzystać z platformy Giphy.

Cena filtrów na Instagramie wynosi od 4 427 zł do 132825 zł , w zależności od złożoności produkcji zasobów, animacji i rozwoju rzeczywistości rozszerzonej. Zapraszamy do złożenia zapytania dotyczącego Twojego projektu.

Logo-subway-client
yves-saint-laurent-logo
WIX
logo de l'ufc
Ford-logo-client
subway-logo-client
logo-pizza-hut-min
logo mac do
Logo-starbuckes-client
logo haagen dazs
logo-client-filtre-reseau-sociaux-nespresso
logo toyota client
logo kleenex couleur
logo dkny
logo de netflix - client de Filter Maker
logo des galeries lafayette