Z okazji 20-lecia istnienia we Francji, Subway rozpoczął dużą kampanię komunikacyjną obejmującą filtr zintegrowany z konkursem
Kategoria: filtr Instagram
Aby zwiększyć współczynnik konwersji na swojej kolekcji szminek, Yves Saint Laurent zintegrował filtr do przymierzania na Instagramie, aby przekonać użytkowników.
Kategoria: filtr Instagram
Podczas wspólnej kampanii Fitness Coach i UFC powstał filtr, który miał na celu uzyskanie widoczności i komunikację nowego partnerstwa.
Kategoria: filtr Instagram
Kontakt
Aby zaoferować wciągający katalog na Instagramie, Castorama oferuje kilka produktów w 3D, które można wirtualnie wypróbować dzięki funkcji przymierzania.
Kategoria: filtr Instagram
Pizza Hut nawiązała współpracę z raperem Boshem w dniach 17 listopada – 17 grudnia 2021 roku, oferując pizzę z limitowanej edycji.
Kategoria: Web AR
W celu promocji swojej nowej kolekcji NFT, marka Shiba Social Club chciała prowadzić na niej komunikację poprzez integrację filtrów.
Kategoria: filtr Instagram
Aby zakończyć swoją kampanię 360 „Today I feel”, DKNY zdecydował się na integrację filtra Snapchat i filtra Instagram, aby dotrzeć do młodego targetu.
Kategoria: filtr Instagram & Snapchat
Prisma Media w celu odmłodzenia marki postawiła na kampanię komunikacyjną łączącą physical i digital w swoim magazynie Ça m’intéresse.
Kategoria: filtr Instagram
Xilam Animation wprowadza na Netflix nowy serial animowany Karate Sheep. Do jego promocji wybrał filtr rozszerzonej rzeczywistości na TikTok.
Kategoria : Filtr TikTok
Aby rzucić wyzwanie użytkownikom, Walkie Talkie wpadło na pomysł filtra ruletki na TikTok. Celem było również zaprezentowanie wielu motywów dostępnych w aplikacji.
Kategoria : Filtr TikTok